Waar koop ik de Lievegembon?
De digitale Lievegembon is te koop via de www.lievegem.ccvshop.be en bij de contactpunten van Lievegem. Kijk voor meer info op www.lievegem.be/lievegembon.
Kan ik meerdere Lievegembonnen in één keer kopen?
Ja, dat kan.
Kan ik de Lievegembon cadeau geven in een geschenkverpakking?
Nee, lokaal bestuur Lievegem voorziet geen geschenkverpakking.
Koop je de Lievegembon digitaal via www.lievegem.ccvshop.be? Dan kun je de naam van de ontvanger, jouw naam en een persoonlijke boodschap toevoegen. Die worden meegeprint op de PDF met QR-code die je via e-mail ontvangt.
Ik wil de Lievegembon vandaag in huis hebben, kan dat?
Ja, dat kan.
Een digitale Lievegembon koop je eenvoudig via www.lievegem.ccvshop.be. De digitale Lievegembon wordt bijna meteen na aankoop verzonden naar je e-mailadres.
Let goed op dat je het juiste mailadres invult en check zeker ook de spamfolder als je niets ontvangt.
Bij de contactpunten van Lievegem kunnen de digitale Lievegembonnen enkel aangekocht worden tijdens de openingsuren: https://www.lievegem.be/openingsuren/contactpunt.
In welke waarden is Lievegembon verkrijgbaar?
De digitale Lievegembon is te koop in vaste waardes van 5 euro, 10 euro, 15 euro, 25 euro, 50 euro, 75 euro, 100 euro, 125 euro en 150 euro. Met een maximum van 150 euro.
Waar kan ik mijn Lievegembon besteden?
De deelnemende handelaars kan je herkennen aan de blauwe sticker ‘Welkom met de Lievegembon’ in hun etalage.
Daarnaast kan je ook een overzicht vinden van alle deelnemende handelaars in de digitale bedrijvengids van Lievegem. Gebruik hiervoor de filter ‘Lievegembon’ en klik op ‘zoeken’.
Moet het tegoed op de Lievegembon in één keer worden besteed?
Nee, je kunt de digitale Lievegembon in meerdere keren gebruiken, bij verschillende handelaars.
Hoe lang is mijn Lievegembon geldig?
De digitale Lievegembon is geldig tot uiterlijk 1 jaar na aankoop.
Waar kan ik zien tot wanneer mijn Lievegembon geldig is?
Ga naar het menu en kies voor ‘saldo’. Vul de code van je digitale Lievegembon in om te zien tot wanneer je bon geldig is. Direct scannen van de QR-code op je telefoon of tablet kan ook. Natuurlijk kun je het saldo ook bij de deelnemende winkels opvragen.
Waar kan ik zien hoeveel tegoed ik op mijn Lievegembon heb staan?
Ga naar het menu en kies voor ‘saldo’. Vul de code van je digitale Lievegembon in om te zien wat je resterende bedrag is. Direct scannen van de QR-code op je telefoon of tablet kan ook. Natuurlijk kun je het saldo ook bij de deelnemende winkels opvragen.
Hoe betaal ik met mijn digitale Lievegembon?
Heel eenvoudig: laat de QR-code op je bon scannen in de winkel en de handelaar doet de rest. Je hoeft het bedrag niet in één keer of in één winkel uit te geven.
Hoe ontvang ik de online versie van de digitale Lievegembon?
Na je bestelling ontvang je een PDF via e-mail met daarop de QR-code. Check zeker ook je spambox. Je kunt de PDF afdrukken of op je smartphone tonen.
Ik heb een pdf-bestand via de mail gekregen, maar ik heb geen printer.
Dat is geen probleem. Je kunt je e-mail ook via je telefoon laten zien en af laten scannen.
Kan ik de digitale Lievegembon ook inleveren als ik de kaart niet meer heb?
Om het bedrag van de digitale Lievegembon te kunnen vaststellen moet de QR-code gelezen worden. Dus zonder kaart of pdf-bestand kan de digitale Lievegembon niet ingeleverd worden.
Kan ik de Lievegembon voor geld inwisselen?
Nee, de Lievegembon is niet inwisselbaar voor geld.
Wat gebeurt er bij verlies of diefstal van de digitale Lievegembon?
In geval van diefstal of verlies vindt geen vergoeding plaats.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Wil je een bestelling van een digitale Lievegembon die je hebt gedaan wijzigen? Neem dan contact met ons op. Dat kan via financien@lievegem.be. Houd je bestelnummer bij de hand.
Ik heb een klacht, wat kan ik nu doen?
Heb je vragen of problemen bij het gebruik van de digitale Lievegembon? Laat het ons weten via economie.toerisme@lievegem.be.
Waar vind ik de algemene voorwaarden?
Die kun je nalezen op de website via www.lievegem.be/lievegembonnen.
Zijn er kosten verbonden aan deelname?
Nee, deelname is gratis.
Hoe kan ik acceptatiepunt worden?
Ben je handelaar in Lievegem en wil je de digitale Lievegembon aanvaarden? Mail dan naar economie.toerisme@lievegem.be.
Wat moet ik doen als iemand een digitale Lievegembon komt inleveren?
Er zijn 2 manieren op de digitale Lievegembon af te waarderen:
- Digitale Lievegembonnen scannen via een app op je telefoon of tablet: open de CCV-Connect-app (Android of iOS), scan de QR-code en geef het bedrag in.
- Digitale Lievegembonnen accepteren zonder app: log in op je account via benelux.ccvlab.eu/backoffice, en geef het nummer naast de QR-code in.
In jouw account kun je ook jouw bedrijfsinstellingen wijzigen of rapportages inzien.
Op welke systemen kan ik de CCV Connect app downloaden?
Op alle apparaten die op iOS en Android draaien. Voor IPhone geldt vanaf versie iOS 11 en voor Android vanaf versie 7.1. Het werkt ook op oudere versies maar daar geeft onze leverancier geen support op.
Wat is het btw-percentage van de Lievegembon?
De Lievegembon is vrijgesteld van btw. Bij verkoop van de kaart hoeft over de kaartwaarde geen btw te worden afgedragen. Bij besteding van de kaart moet over de ondernemer over de volledige transactiewaarde btw afdragen.
Hoe verloopt de betaling?
De betaling gebeurt maandelijks via overschrijving op het geregistreerde bankrekeningnummer. Je kunt alles opvolgen via het handelaarsdashboard op https://benelux.ccvconnect.eu/backoffice.
Waar kan ik terecht voor (technische) vragen en storingen
Mail naar: economie.toerisme@lievegem.be
Wat doe ik met de digitale Lievegembon als een klant deze inlevert?
Die mag je weggooien. Bonnen worden niet hergebruikt.
Wat is het verdienmodel?
Het lokaal bestuur Lievegem neemt de werking en promotie van de digitale Lievegembon op zich. Er zijn momenteel geen kosten voor ondernemers. Eventuele wijzigingen worden op tijd gecommuniceerd.
Opzegtermijn
Er is geen opzegtermijn. Als dit verandert, worden ondernemers vooraf geïnformeerd.
Mijn vraag staat hier niet tussen
Staat je vraag hier niet tussen? Neem dan contact op via economie.toerisme@lievegem.be